گزارش مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری آبادان

۲۵ تیر ۱۳۹۸

نهضت خدمت، درشهرداری آبادان ادامه دارد. با توجه به گزارش مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری آبادان خلاصه ای از اقدامات و کارهای عمرانی انجام شده در مدت اخیر به شرح ذیل می باشد.

  1. سازمان پایانه های شهرداری آبادان جهت ساماندهی دفاتر فروش بلیط و انبارهای توشه مسافر اقدام به برگزاری مزایده و واگذاری دفاتر و انبارها به شرکتهای مسافربر(یازده شرکت) به صورت  اجاره دوساله نمود.
  2. تاسیس اتاق مادر و کودک جهت رفاه حال مسافران
  3. نوسازی و تعمیر و تجهیز خوابگاه رانندگان
  4. افزایش و ارتقاء سیستم های سرمایشی در سالنهای انتظار
  5. ارتقاء و افزایش دوربین های مدار بسته جهت امنیت بیشتر پایانه
  6. انعقاد قرارداد با نیروی انتظامی جهت ارتقاء امنیت پایانه
  7. برچیدن کفپوش های قدیمی سالنهای انتظار و کفپوش گذاری با سنگ گرانیت
  8. ترمیم و تعمیر سرویسهای بهداشتی مردانه و زنانه
  9. برچیدن جداول فرسوده محوطه پایانه و جدول گذاری مجدد
  10. تعمیر آسفات فرسوده و روکش نمودن محوطه پایانه
  11. انعقاد قرارداد با بخش خصوص و واگذاری کارواش و خوابگاه رانندگان به بخش خصوصی و نظارت مستمر بر نحوه خدمات رسانی بخشهای فوق الذکر
  12. تمهیدات سالانه پذیرائی و خدمات رسانی به زوار اربعین و فراهم نمودن امکانات رفاهی و خوابگاه  و همچنین دایر نمودن ایستگاه های صلواتی جهت زوار و مسافرین محترم
  13. تعویض تابلو ورودی پایانه
  14. بهسازی نمازخانه های مردان و زنانه
  15. بهسازی و گسترش سرانه فضای سبز
  16. پاسداشت و گرامی داشت مناسبتهای ملی و مذهبی و پذیرائی از مسافران با شربت و شیرینی در مناسبتها
  17. تعداد سرویس روزانه اتوبوسهای برون استانی به طور متوسط 45 سرویس
  18. تعداد جابجائی مسافر، روزانه به طور متوسط 800 مسافر
  19. مسیرها: تهران – کرج – شیراز – کنگان – بوشهر – گناوه – کنگان – بندعباس – بروجرد – اصفهان – شاهین شهر – خرم آباد – همدان – کرمانشاه – یزد- اردکان و میبد – شهرکرد